نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه در جوانرود برگزار شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این گردهمایی که اساتید حوزه و دانشگاه و مسوولان حضور داشتند، رییس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود در کنار هم بودن، استفاده از تجربیات یکدیگر و بررسی راهکارها و موانع در تحقق وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه را از اهداف مهم این گردهمایی عنوان کرد.

دکتر نورالدین یوسفی، با بیان اینکه اهداف حوزه و دانشگاه از اول یکی بوده و هم اکنون نیز باید یکی باشد، افزود: حوزه و دانشگاه دو بال اصلی توسعه جامعه اسلامی هستند.

وی آسیب شناسی ارتباط و وحدت بین این دو نهاد را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: ارتباط و هم افزایی بین حوزه و دانشگاه از مقتضیات بی بدیل توسعه جامعه اسلامی است و نیازسنجی، بحث و بررسی در خصوص اهداف آن باید در اولویت قرار گیرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: نتایج و خروجی هر دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه انسان ساز بودن شان و تلاش برای تعالی انسان در حوزه های اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و فرهنگی است.

در ادامه ماموستا ملارستم حسینی امام جمعه موقت جوانرود، ماموستا ملا محمد محمدی مدیر حوزه علمیه روستای یاری و حجت الاسلام سجاد کریمی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوانرود در باره راهکارهای عملی وحدت حوزه و دانشگاه به ایراد سخن پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com